Wednesday, January 4, 2023

PB4: PERSEDIAAN UNTUK KLIP VIDEO MyBLP MUSIM 1 (PENGENALAN UMUM) 13 EPISOD

Salam hormat,

Semoga kalian sihat, ceria tenang dan bahagia.

1. Saya dengan kru Creative Multimedia MyBLP (CMM-MYBLP) sedang dalam perancangan  untuk mengelurakan klip video MyBLP yang sulung.

2. Ini bertujuan untuk memperkenalkan MyBLP kepada insan sejagat melalui perkongsian  informasi awal mengenai MyBLP yang akan dengan sendirinya menerangkan misi, visi, tujuan dan objektif MyBLP itu diwujudkan.

3. Klip video awal yang dijangka berdurasi 3 – 4 minit setiap episod, akan disampaikan sendiri oleh pengasas MyBLP dalam tigabelas (13) episod bagi Musim 1 (Season 1) seperti yang tertera dalam paparan posting hari ini.

4. Kita akan coba untuk mendekati pembaca dan masyarakat umum melalui media sosial yang sesuai secara berkala pada masa-masa yang akan ditentukan kelak.

5. Ini adalah inisiatif dan ‘passion’ kami dalam memunaikan tanggungjawab sosial kepada sesama insan dalam dunia yang kini semakin penuh  dengan segala macam tribulasi dan pancaroba.

6. Ikuti pengembaraan pembelajaran sepanjang hayat (Life Long Learning) bersama MyBLP dalam membina kehidupan dan bukan hanya bekerja menyara hidup untuk menjalani penghidupan (Make a Life, Not Just a Living).


Salam Maju Jaya Dalam Keseimbangan


Dr.Mile (Pengasas MyBLP)

03Jan2023



No comments: